måndag 29 december 2008

Fullt upp

Ojojoj vad svårt det var att hålla sig ifrån datorn igår, är jag beroende?!

Och idag har jag bara hur mycket som helst på gång, så nu blir det ett snabbt inlägg och ett lite längre senare ikväll. Hittills är vi 12 personer inkl. mig som hänger på Rivstart 2009. Tänkte skriva lite mer om det senare idag men jag är jätteglad att det är så många som vill hänga på.

Nu bär det av mot jobbet för att vattna blommor, sedan skall vi till ICA Maxi och handla inför nyår.
Så länge bjuder jag på lite bilder från morgonens promenad i ett nästintill vintrig och alldeles frusen park här i Malmö.






3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh 2 Jan tänkte jag också dra igång, kanske ska ta och hänga på!! hmm...

Helen sa...

va kul att så många är med...
jag är taggad.. till TUSEN

Anonym sa...

Härligt att få se lite bilder från Malmö när man nu flyttat därifrån...
Kram Lotta