tisdag 16 december 2008

Oh what a day!

Jösses, vilken dag!
Jordbävning hade vi i morse. Jag hade stigit upp och hunnit sätta på kaffe och ägg när hela huset började skaka. Alla glas i köket skallrade och Jinn hade rullat runt i den skakande sängen i sovrummet. Det var minsann riktigt läskigt! Tänk att vissa inte ens märkte av det alls. Men det sägs att det kändes mer ju högre upp man bor och vi bor ju på sjätte våningen. Jag skulle inte vilja bo högst upp i Turning Torso om man säger så...

Nu är det bara en arbetsdag kvar för mig. Sen drar vi norrut. På torsdag morgon kommer vi att åka till Göteborg och stanna där till på lördag. Det som händer i Göteborg kan jag inte berätta om ännu men det är en lite kul grej som jag kommer att skriva om tids nog här på bloggen. Så watch out för mer information.

Lördag till söndag stannar vi till hos svärmor i Åmål och på söndag drar vi sen vidare till Sälen.

Känner mig fortfarande taggad och har varit jättenyttig idag. Inget onyttigt har slunkit ner och nu ikväll har jag kört nästan en och en halv timme Wii. Nu jäklar är jag på G.

Kram och pepp
Cornelia

3 kommentarer:

batgirl sa...

Jag kan tänka mig att det är läskigt med skalv. Dom säger att en del kände av det här oxå (3 mil utanför Borås)Men jag sov som en stock så jag har inte märkt någonting.
Kul att du känner dig taggad!
Kram

Malin sa...

Men jääää....heja dig som börjar bli taggad!!! Hoppas du smittar av dig på mig efter nyår :) Vad kör du på wii?! Jag har ju wii fit och nyligen laddade vi hem ett cheerleadingspel som var roligt. Tänkte köra en massa wii sen jag med. Så du kände oxå av jordbävningen?! Shit vad läskigt! Kram till dig

Anonym sa...

Det måste ha skakat rejält neråt malmö hållet...

Vad avis jag blir på er som ska åka bort över julen! Du måste rapportera från hela resan! :D

Kram