tisdag 6 januari 2009

Lite bilder från igår

Huvudvärken är lite bättre idag, tusen tack för alla värmande och omtänksamma kommentarer. Jag försöker verkligen dricka vatten, men som sagt, jag är dålig på det.

Här kommer lite bilder från gårdagen...

Klockan ringer 8.00, termometern står på -10 grader och vi beger oss upp på promenad före frukost.

Påbylsad med hela "Sälen-kitet" (det var alltså såhär jag såg ut i Sälen) ute på promenad innan frukost. Här har vi kommit ner till vattnet och ser ut över Öresund och Danmark i bakgrunden.

Lite senare på dagen, på promenad nummer 2 med Maja genom Pildamsparken, vattnet har frusit och solen går ner bakom träden, vackert!

Dricker en god, och välfärtjänt, kopp the hemma hos Maja medan vi lägger upp vår gemensamma träningsplan de kommande månaderna.

Vid hemkomst tog jag med mig den här lilla krabaten inhandlad på Lush (loooove that store!) i Linköping, in i badkaret. Det var den sista tomten som städades bort. Och det blev ett långt härligt och värmande bad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så fin i din "Sälendress" och jag blir avundsjuk för du är faktiskt smal i mina ögon ;-)

Helen sa...

visst är det svårt att komma ihåg vattnet...
härliga bilder.. idag har vi varit i pulkabacken i 2 timmar.. många ggr uppför backen blev det.. hihi det blir min motion idag det tror jag.. kram