måndag 5 januari 2009

Meny & Motion dag 4 - måndag 5 januari 2009

Idag blir det en kort bloggning pga en hel massa huvudvärk som har flugit på mig. Orkar inte heller surfa runt hos er andra och kolla hur det går men det kommer jag att ta igen imorgon. Var så säkra!

Frukost: 1,5 dl yoghurt med kanel, 1 kokt ägg, kaffe.
Lunch: Hamburgare (hemgjord) med ost, sallad, senap och fetaost.
Mellanmål: 1 clementin
Middag: Räkor på salladsbädd av isbergssallad, avokado och purjolök. Creme fraisch.
Till kvällen: Inget

Motion: 50 min promenad innan frukost, i 10 minusgrader. Ytterligare en promenad på eftermiddagen, då tog Maja och jag Vårruset rundan på 5 km.
Kommentarer kring dagen: Bra dag idag också. Förutom den här jäkla huvudvärken då, den är inte kul. Är inte så speciellt godissugen alls så det känns inte som att det borde vara sockerabstinens.

Har fått fråga kring vad Bujurdi är, återkommer kring detta imorgon.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare, glöm inte att dricka en massa vatten då kan man ju få huvudvärk. Hoppas det släpper,kryp ner igen gumman.

Anonym sa...

Stackare, glöm inte att dricka en massa vatten då kan man ju få huvudvärk. Hoppas det släpper,kryp ner igen gumman.

Anonym sa...

Usch det är jobbigt med huvudvärk. Har du druckit tillräkligt med vatten?

Marita sa...

Inte bra med huvudvärk. krya på dig:)//kram

Anonym sa...

Tack för din som vanligt fina kommentar :)

Längar alltid efter mina dags menyer och bilder, ser så gott ut. Underbar inspiration!
Hoppas huvudvärken blivit bättre.
Peppkramar!

Helen sa...

usch jobbigt med huvudvärk.. men det är säkert för att du äter bra helt plötsligt.. även om du inte känner av det i suget... men vilket som.. bort bort bort dumma värk...
duktig med motionen idag åsså.. klappa dig på axeln.. jag fick till lite idag jag åsså.. hihi..
kram

Anonym sa...

Hoppas du blir bättre. Glöm inte att dricka massa vatten :)

MissyElliot sa...

Hoppas att huvudvärken är borta idag...
kramiz