torsdag 8 januari 2009

Med risk för att låta som Blondinbella...

... vill jag påminna om att jag är på TV ikväll :-)
Det avsnittet av årets TV-tittare som jag var med i, och misslyckades ganska rejält med, sänds ikväll. Kl 20.00 i TV4. Som sagt så sitter jag på raden längst upp, 5:e stolen från vänster i svart skjorta och lila scarf. Kan hända att jag skymtar förbi i bild för er som vill kolla.

I övrigt blir det nog inte någon mer dator för mig ikväll så dagens Meny & Motion kommer imorgon.

Kram och pepp på er Er alla

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul, det måste man ju titta på :D
Peppkram!

Anonym sa...

Herregud och jag har träffat Pytte idag ;-)
Är det våran dag eller är det!!!!

Jag... sa...

ah kul! Jag ska hålla utkik efter dig :-)

Johanna sa...

Ha ha - slog på tv:n precis nu när jag läste din blogg - och där var du, det första jag såg! Heja

Jag... sa...

Du skulle junte surfa mer ;-)

Jag länkar!

Malin sa...

Men åååååå...läste nu. Jag tittade ju precis på det på programmet medan jag surfade runt. Hade jag läst detta tidigare hade jag suttit som klistrad. Du var säkert skitasnygg! Krama