fredag 2 januari 2009

Meny & Motion dag 1 - fredag 2 januari 2009

Frukost: 2 dl yoghurt med kanel, 1 kokt ägg, kaffe.
Lunch: Sallad med bacon, avokado, pinjenötter, purjolök och bladspenat.
Mellanmål: Fet
Middag: Smoothie av fil, blåbär, hallon och lite kakao

Motion: 30 min promenad
Kommentarer kring dagen: Bra dag, blev inget gymmande eftersom jag fick en snabb tid på vårdcentralen för att kolla upp huvudvärk som har suttit i ganska länge nu och inte vill gå över. Så det blir gym imorgon istället. Idag har jag verkligen hårdkört och såhär kommer maten inte att se ut alla dagar. Men första dagen är det mycket skönt att verkligen sätta sig själv på prov och äta minimalt. Det jag är dålig på som jag måste bli bättre på är vatten. Dricker alldeles för dåligt med vatten. Påmmin mig om det är ni snälla :-)

2 kommentarer:

Malin sa...

Heja heja heja!!! Ska ta mig tid nån dag för att planera o sätta upp mål för min ViktResa. Ska samla på mig en massa inspiration oxå. Håll en tumme för mig. Kram och massa peppning till dig

Anonym sa...

Åhh vad god salladen såg ut, den måste jag verkligen prova nån dag, riktigt lyxig. Pepp och kram!