fredag 2 januari 2009

Då så

Då så, då är man på gång igen.
Det var inte ljuv musik som uppstog när jag ställde mig på vågen i morse.
Helgerna har minst sagt satt sina spår och jag hoppas att det är ett par kilon som skall trilla av ganska snabbt eftersom de flög på mig ännu snabbare. Det gäller att kämpa ordentligt här.

När det gäller centimetrarna så hade det kunnat vara värre. Det är inte bra, men det kunde varit värre. Såhär ser det ut vid invägning:
Midja: 94,0 cm
Knä: 40,5 cm
Lår: 61,2 cm
Byst: 98,5 cm
Rumpa: 105,5 cm
Hals: 35 cm
Överarm 32,5 cm
Nästa mätning blir om 4 veckor, likaså fotografering, bilder från i morse dyker upp här till höger i albumet under eftermiddagen.

Nu är det alldeles strax dags för en sväng ner till gymmet och sen skall jag upp och färdigställa Rivstartslistan. Nu är vi på väg mina vänner, nu har resan börjat.
Kram och pepp
Cornelia

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kör min första dag på måndag, då jag börjar jobba och har gymet i källaren vilket ska flitigt börja utnyttjas igen minst 3 träningspass i veckan

Anonym sa...

Hej du peppade...
Jag är nu med i måttstocken el. skocken kanske låter bättre.
Var är eller ska vara-midjan? Jag är 102 över naven och i min höga midja 91, kg 82,9 tänker gå ner på den tiden till 76 kg, känns realistiskt. Ja konstigare än så var det väl inte, lycka till med kram Svärmor(som jag ser att jag kallas här)