söndag 11 januari 2009

Meny & Motion dag 10 - söndag 11 januari 2009

Frukost: Yoghurt med kanel, 2 kokta ägg och kaffe
Lunch: Ceasarsallad med grillad kyckling från Mcdonalds, hoppade såklart över brödet och faktiskt även dressingen
Mellanmål: 1 äpple samt rostade cashewnötter
Middag: Grillad kyckling med sallad och bujurdi
Till kvällen: Inget

Motion: Ingen dessvärre
Kommentarer kring dagen: Idag är jag nog mest nöjd med att även en lunch på resande fot kan bli så bra som den blev idag, Mcdonalds ceasersallad är faktiskt riktigt god och utan bröd och dressing blir det faktiskt en riktigt bra GI-lunch. Kör hårt och lycka till vecka 2.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Då hojtar jag nog faktiskt till lite, hoppas jag inte krånglar till det allt för mycket. Men blir så peppad bara jag ser era resultat.

Mål att gå ner: 10 kg
gått ner vecka 1: 1kg
vägningsdag: tisdag

Missat något? När ska man rapportera till dig?
Peppkram!

Lena sa...

Ett tips är att ta McD's balsamico-dressing till salladen. Den är jättegod, mycket godare än de krämiga.

Anonym sa...

gamla vågen 117 kg men nu börjar vi med den nya 118,4 kg
Yes yes yes så skönt!

Anonym sa...

Är jätteglad trodde aldrig det kunde bli så mycket för mej (har ju varit slarvig med motionen) SÅ NU TJEJER ÄR JAG TAGGAD;-)

Helen sa...

ah den är god den salladen.. fast jag äter brödet åsså. hihi.. kör ju inte GI... kram