söndag 11 januari 2009

Segern i Munka-Ljungby

Man skulle kunna tro att hela min dag har fyllts av rivstart 2009, men tro det eller ej jag har faktiskt hunnit med mer. Nu på eftermiddagen har jag bevittnat detta årets första seger för KFUM-Malmös damer B (där Jinn spelar innebandy). För att beskåda detta åkte jag hela vägen till de norra delarna av Skåne, närmare bestämt till Munka-Ljungby. Resultat efter 3 gastkramande perioder och en nervkittlande straff blev 2-5 till min hjältar. Försökte förgäves föreviga spelet under match men resultat blev inte lyckat, håll till godo med lite mörka och ibland suddiga bilder från uppvärmingen.

Arvid, Helena, Sushi och Jinn in action

Sambon redo för drabbning

Sillén (the captain) driver på sina undersåtar

Den här bilden publiceras eftersom Jinn tycker hon ser cool ut på den :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

mm... jättecool... ;-)

Anonym sa...

Gud vad roligt med innebandy.
Det vore jättekul att börja med något sånt.
Duktig du är som håller på.