tisdag 13 januari 2009

Meny & Motion dag 12 - tisdag 13 januari 2009

Frukost: Yoghurt med kanel, 1 kokt ägg och kaffe
Lunch: På stan med Jenny. Det blev en sallad med lax och kapris samt yoghurtsås på Spot
Mellanmål: Inget
Middag: Rökt makrill
Till kvällen: Lite naturella cashewnötter

Motion: Ingen dessvärre
Kommentarer kring dagen: Mitt huvud fortsätter spöka. Nu har jag inte så ont längre men är istället ganska yr. Det påverkar mig jättemycket. Har t.o.m lite svårt att hantera jobbet och fick åka hem tidigare idag. Det gör att min motion får stå till sidan eftersom jag försöker vila upp mig och få fason på huvudet. Som jag nämnde i ett tidigare inlägg är det här med vila inget jag är så bra på. Som t.ex. nu när jag bloggar och kollar på TV samtidigt istället för att bara vila! Därför säger jag nu over and out och hoppas att vi alla får en bra dag imorgon.

Kram och pepp

8 kommentarer:

Anonym sa...

Låter inte kul :( Hoppas du mår lite bättre snart och huvudvärken försvinner. Kram

Anonym sa...

jag har ätit i gårdstånga innan och beställt ägg och bacon (då får man potatis också men den valde jag bort idag) och det är jättegott

Anonym sa...

jag har ätit i gårdstånga innan och beställt ägg och bacon (då får man potatis också men den valde jag bort idag) och det är jättegott

indira sa...

Hoppas du mår bättre!

yllet sa...

Hoppas det känns bättre i huvudet idag!!
Kramar!

Anonym sa...

SÅ himla roligt at se att du är igång och att det går så bra. Är stolt över dig! Själv kommer jag igen sen någon gång. Har ingen brådska.
Kramar

Anna sa...

Hittade in hit för första gången idag. Vad duktig du är med viktnedgången!! :) Är såå imponerad av er som fixar det. Jag är inte en av er.. Skulle vilja gå ner 10 kg... ligger just nu runt 74.. men fixar det inte. Motivationen är inte tillräckligt stark.. :/

Kämpa på!!
Kramen

Anna sa...

Hur har du förresten fått till nedersta raden i inlägget, det med reaktioner där vi läsare kan rösta??