torsdag 22 januari 2009

Meny & Motion dag 21 - torsdag 22 januari 2009

Frukost: Yoghurt med kanel, 1 kokt ägg och kaffe
Lunch: Biffar och vitkålssallad
Mellanmål: Inget
Middag: Stekt falukorv med vitkålssallad
Till kvällen: Vattenmelon och grädde

Motion: Nope!
Kommentarer kring dagen: Har mått lite bättre idag och det är härligt, men det tar definitivt musten ur en att ha influensa det vill jag lova. Det blir mycket rygglägge med bok dessa dagar. Och så hinner jag komma på en massa olika saker som jag vill blogga om som jag inte orkar blogga om ännu, krafterna räcker inte till. Imorgon däremot är det vägning. Var tog denna veckan vägen??? Vägningsnervositeten har infunnit sig och jag inser att de hekton jag gick ner pga att jag inte åt nåt i helgen de har jag ätit upp mig igen, men jag hoppas på ett litet minus i alla fall.
Nu skall jag surfa runt lite hos er andra och ser hur ni har det innan jag sluter mina blå.
Kram och pepp
Cornelia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart får du det :)
Skönt att höra att du blivit frisk, vi är många som har saknat dig!

Peppkram

Anonym sa...

Tyvärr har jag inget positivt besked att ge dig denna vecka, det blev 0,4 kg plus....

Anonym sa...

Javisst är musiken uppiggande, kanske därför det var så bra att trekka till programmet? :D