lördag 10 januari 2009

Meny & Motion dag 9 - lördag 10 januari 2009

Frukost: Omelett på 3 ägg, purjolök, riven ost och bacon
Lunch: Köttfärsbiffar med sallad, gurka, morot och paprika samt lite cream fraich till
Mellanmål: Inget
Middag: Tacos (igen), utan bröd såklart
Till kvällen: Honungsmelon med grädde och te

Motion: Härlig promenad på 30 min i bokskogen
Kommentarer kring dagen: En helt vanlig lördag, krysset gick bra och förutom promenaden har jag lagt allt mitt krut på att slappna av och vila. Nåt som jag har ganska svårt för men som ibland knackar på dörren och ber om att få vara en del av mitt liv. Har också begränsat min datortid idag så jag har inte hunnit titta er hos alla er andra, hoppas iallafall att ni haft en fin lördag!

Imorgon presenteras veckans resultat i Rivstart 2009, glöm inte det.
Kram och pepp
Cornelia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har unnat mig 20 godisbitar idag.. (först var det 10... men sen tog jag 10 till..) Vägning nästa vecka på fredag, då ska godiset ha förbränts! :)

Anonym sa...

Hej svejs! ja då ska man redovisa veckans resultat...hm, jag har skött mig men det har inte hänt mycket på vågen. Är dessutom gravid, så jag ska inte råbanta mig. Eftersom jag redan väger en del så hoppas jag att jag inte går upp mer...men sköter jag mig bara så kommer nog allt bli bra. :)
Så på mitt resultat kan du skriva 90,2kg. Jag vägde mig för en vecka sedan (ungefär..tror det var på nyårsafton..) och då vägde jag 89,7kg..dagen efter vägde jag 91 kg. Hur kan det vara möjligt??? Iaf så fortsätter jag kämpa på! Massa kramar!! Kram Malin

Anonym sa...

AH en till rivstartare - vad kul! Ska genast länka in dig på min blogg så jag inte glömmer adressen! PEPP PEPP! / Jane

Sandra sa...

Kul att det gått så bra för många!
Själv vägde jag mig idag och vågen visade 72,2 det betyder -2,5 första veckan!!!
Måste väl vara så att de extra jul kilona även runnit av mig!!! Känner mig så glad och peppad!!!