söndag 11 januari 2009

Rivstart 2009 - Resultat vecka 1

Tada! Här kommer resultatet av första veckans vägning.

Deltagare - Mål med Rivstart 2009 - Resultat hittills
Moi, jag själv - 6 kg - 3,2 kg
Hallonpajen - 7-8 kg - 0 kg
Nenny - 7 kg - ? kg
Svärmor Marie - 6,9 kg - 0,4 kg
Bella - 4 kg - 1,1 kg
Emmy - 8 kg (pausar)
Malin - 4 kg - ? kg
Syster - 5 kg - 3 kg
Helen - 4 kg - 1,5 kg
Angel -5 kg - 0,7 kg
Linruz - ? kg - 0 kg
Annie - 5 kg - 0 kg
Malin - 5-6 kg - 1,3 kg
Lotta - 5 kg - ? kg
Yllet - 7 kg - 2,1 kg
MissyElliot - 5 kg - 1,2 kg
Mirken - 8 kg - 1,9 kg
Elinor - 10 kg - 4,9 kg
Sara - 4 kg - ? kg
Annika - 8 kg - 0 kg
Marita - 10 kg - 1,9 kg
Åsa - 8 kg - +0,2 kg
Saphire - 5 kg - 2 kg
Lena - 14 kg - 3,4 kg
Tjockisen - 10 kg - 1 kg
Ullis - 4 kg - 0,5 kg

Härligt jobbat tjejer, efter en vecka har vi tillsammans gått ner 29,9 kg och då har inte alla hunnit rapportera resultat, vissa har inte ens hunnit börja sin rivstart ännu. Vart ska detta sluta? :-) Saknar du ditt resultat i listan ovan eller har jag missuppfattat något så lägg in en kommentar så rättar jag till det.
Nu kan inte ens vilda hästar stoppa oss, vecka 2 here we come!

17 kommentarer:

yllet sa...

wohoo!! Fasen vad bra vi är!! Kram på er alla!!

MissyElliot sa...

Aomen, mitt resultat har du väl? Eller? Det var iallafall -1,2kg och i fortsättningen har jag vägdag på fredagar...
:-)

Sketabra jobbat allihop!

Jag... sa...

Vad duktiga ni har varit!! Applåderar! ;-)

Anonym sa...

Shit vad duktiga ni är! nästan så man ångrar man inte var med själv ;-) Härligt kämpat!!

Anonym sa...

Härligt jobbat allihop. Mitt resultat kommer i morgon.
Kram kram

Anonym sa...

Jösses vad alla har varit duktiga! Vilka fantastiska resultat!

Angel

Anonym sa...

Oj vilka bra resultat alla hade fått :) Jag ska ev på vägning i morgon och då får man se om julkilona har försvunnit ;)
Kram

Annie sa...

Hm, jag glömde rapportera hit. Efter att ha skött mig (snudd på) exemplariskt med Viktväktarmetoden under en vecka har jag gått ner - 0 kg! Så nu s***er jag i den och börjar istället med LCHF. Så det så! *morr*

Anonym sa...

Vägdag idag! Efter hårt slit med kanonvecka så har jag gått ner... +0,2 kg!!! SKIT! =...(

Anonym sa...

Skitbra jobbat - verkligen!
Mitt resultat kommer först nästa vecka... men nu har jag i varje fall varit och vägt in mig och det känns om än tungt (syftar på vikten) så ändå skönt!
Lotta

Helen sa...

vi applåderar å klappar oss själva på axeln.. VA DUKTIGA VI ÄR!!!!!!!
Nu fortsätter vi lika å ger järnet.. kom igen tjejer.. go go go
kram

Anonym sa...

Jaha då kan jag lägga inmitt första resultat på Rivstart-2009 då :)
Och det blev denna veckan -0,9kg :) Glad blev jag.
Kram

Anonym sa...

Oj vad duktiga alla är!!!
Jag vägde mig ju i torsdags men då var det första gången sen julhelgen. Då var det +2,2 kilo. Men då började ju min rivstart kan man säga. Så mitt första resultat kommer ju egentligen inte förrän denna torsdagen. Så låt frågetecknet stå kvar på mig tills nästa vecka. Så kommer mitt första resultat!
Kram

Anonym sa...

SHit vad bra vi är!!
Vad innebär frågetecknet för mig??
Hur mycket jag ska gå ner på 8 veckor?? Skriv 4 kilo - -det är väl inte orimligt?
SEr fram emot fredag!! :)

Anonym sa...

-2,6 blev det denna vecka för mig. Härligt!!!

Anonym sa...

Heja heja tjejer!
Vad kul att kämpa tillsammans så här :o) Nu kör vi så det ryker.

Förresten, Cornelia.
Jag såg att du hade råkat skriva min adress fel.
det ska vara ullis is online inte bara ullis online.

Heja heja och tack för att jag får vara med.

Anonym sa...

Hej igen tjejen!
Det blir ändå lite galet, det ska vara .com inte .se :o)
Hoppas jag inte är alltför jobbig nu och jaa jag har vägt mig nu.
Wohooo det blev -0.8 för mig.

KRAAAAM och heja heja allihopa!