fredag 30 januari 2009

Sällan har ett plus varit så glädjande ändå...

Jomen! Det blev ett litet plus som jag befarade men med tanke på att jag har ätit för full kraft och lite till i veckan så är jag ändå mycket nöjd! Mitt mål var ändå att stanna under 70 och vågen stannade på +0,2 vilket innebär 69,9 och alltså under 70!!! Så nu skall jag klara att inte gå över 70 igen. Det har jag alla förutsättningar för. Nu skall jag inte blogga mer för nu är det Let´s Dance som gäller! Mätningsresultat och foton kommer imorgon.
Ha en fin fredagkväll mina vänner.
Kram och pepp

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du har gjort det jättebra (lite av det som försvann förra veckan var ju säkert för du var sjuk) hade du vägt imorgon hade det kanske varit ett minus istället.
kram och pepp

MissyElliot sa...

Kanon att du ligger kvar under 70!
Jag hade också ett plus denna veckan, trots en mycket bra vecka... Så mitt plus var inte alls kul. Dock bara 0,3kg upp, men ändå....

Hoppas att du har en mysig fredagskväll

Anonym sa...

Bra jobbat...Kram och pepp

Helen sa...

skön inställning du har gumman... å det var ju inte mkt upp med tanke på att du varit sjuk åså..
imorrn ska jag försöka ta nya tag.. håll tummarna för mig att jag fixar det här nu.. blir så less på mig själv..
kram å pepp.. du är min förebild.. kram

Anonym sa...

skönt att du känner så :D och 0,2 kg är ju inget speciellt inte då du fortfarande är under 70 kg! Ska bli riktigt spännande med bilder imorgon! kram

Chrissan sa...

Härligt!

Lena sa...

Grattis till det lilla plusset! Inte ofta man säger så, men nu stämmer det ju.
Rapport för veckan som gick: -1,9 kg

Anonym sa...

duktig och duktig, du ska veta att den marmeladen var som godis och sjukt jäkla god (jag som inte ens varit sugen på godis).
Jag valde mellan den och brödet, och jag valde rätt! Fast duktig då hade jag struntat i båda ;-)
kram på er