fredag 2 januari 2009

Sammanfattning av året 2008

Hittade en lite bra årssammanställning hos Malin som jag ville göra trots att jag redan gjort min årskrönika.

1. Gjorde du något 2008 som du aldrig gjort förut?
Köpte Nintendo Wii och blev frälst, samt besökte fjällen
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Absolut, viktresan gick ju bra åtminstone halva året.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2008?
Nej inte under 2008, men desto fler kommer att bli det under 2009 verkar det som...
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
Grekland (Kreta), Danmark, Norge, Tyskland, Österrike
6. Är det något du saknar 2008 som du vill ha år 2009?
Livsglädje och en känsla av att kroppen mår bra.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid minnas?
10 juni, när vi var på plats i Salzburg för Sveriges första match i fotbolls-EM mot Grekland
8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag lyckades nå halvvägs till min målvikt och att jag mer än väl uppnådde mina mål på jobbet.
9. Största misstaget?
Just nu kan jag inte komma på nåt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inte på riktigt.
11. Bästa köpet?
Vårt Wii tror jag...
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyran... suck. På mina naglar samt rengöringsprodukter för ansiktet. Sparade massor också.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Våra både vistelser hos Maja och Carl på Ryssberget var som en lisa för själen och gjorde mig mer än glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Som den schladenörd jag är kan jag inte annat säga än Hero.
15. Var du gladare eller ledsnare jämfört med andra år?
Gladare innerst inne men det har också varit ett tufft år för mig.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med mina vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Deppat och på senare delen av året ätit mindre godis.
18. Hur tillbringade du julen?
I Sälen för första gången i mitt liv.
19. Blev du kär i år?
Nej, jag fortsatte att vara kär i min älskade.
20. Hur många one night stands?
Inga, det skulle ju inte passa sig.
21. Favoritprogram på TV?
Du är vad du äter, Rent hus, Lyxfällan
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.
23. Bästa boken du läste 2008?
Lyckan, kärleken och meningen med livet.
24. Största musikaliska upptäckten?
Inga nya upptäckter vad jag kan minnas.
25. Något du önskade dig och fick?
En jättefin Efva Attling ring
26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej inte vad jag kan minns, ja drömvinsten på Lotto då såklart.
27. Årets bästa film?
Sex and the city - the movie & Mamma Mia! Vilket filmår med båda de filmerna.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade fika med mina vänner.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag väljer att inte se det så, jag har haft det under förutsättningarna bra.
30. Hur skulle du beskriva din stil 2008?
Lite trist. Eftersom jag inte köpt så mycket nytt i väntan på att gå ner till målvikten.
31. Vad fick dig att må bra?
Vänner, vänner och åter vänner.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen, så har jag inte tänkt.
33. Vem saknade du?
Sandra.
34. De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat så många nya människor vad jag minns.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig blogg!