fredag 2 januari 2009

Rivstart 2009 - invägning

Då var det dags att presentera den kompletta listan på deltagarna i Rivstart 2009.
Då vi alla kör lite olika varianter av minskning och inte alla vill prestentera sin vikt kommer jag i översikten ange: Namn och ev. länk till bloggen, hur många kilo som är målet att gå ner under dessa 8 veckor samt fr.o.m nästa söndag resultatet, alltså hur mycket man gått ner under veckan samt hur mycket man gått ner totalt. Jag hoppas att det blir rättvisande och överskådligt:

Deltagare - Kg ner i Rivstart 2009
Moi, jag själv - 6 kg
Hallonpajen - 7-8kg
Nenny - 7 kg
Svärmor Marie - 6,9 kg
Bella - ?
Emmy - 8 kg
Malin - 4 kg
Syster - 5 kg
Helen - 4 kg
Angel -5 kg
Linruz - ?
Annie - 5 kg
Malin - 5-6 kg
Lotta - 5 kg
Yllet - 7 kg
MissyElliot - 5 kg
Mirken - 8 kg
Elinor - 10 kg
Sara - 4 kg
Annika - 8 kg
Marita - 10 kg
Åsa - 8 kg
Saphire - 5 kg
Lena - 14 kg

Det var alla, hojta nu till om jag har missat någon eller kanske missuppfattat något. Fr.o.m nästa söndag 12 januari kommer jag att presentera resultatet, dvs veckans minus.
Kör hårt, kram och pepp
Cornelia

13 kommentarer:

MissyElliot sa...

Heja allesammans! Nu kör vi stenhårt. Vi ska fixa det här...
Kram och pepp till alla
;-)

Anonym sa...

Lycka till allihopa! Hoppas alal lyckas nå sina mål.

Angel

Anonym sa...

absolut finns inget alternativ!!

Anonym sa...

absolut finns inget alternativ!!

Anonym sa...

Jag ska gå ner nstan 12 kilo! Från 71,2 till 60, dvs 11,2 kg!!
Ps, det har gått bra idag, har "skött" mig! :)

Anonym sa...

Nej inte på 8 veckor.. vad är realistiskt att gå ner på 8 veckor?

yllet sa...

Hej på er! Hoppas det känns bra för er alla? Jag ska bort på lunch idag, får se hur det går? I övrigt tycker jag att det känns fint och inte alls motigt ännu! Så här på dag 2... :) OCh då har jag ändå massa jullgodis och nyårssnacks kvar hemma! Men det lockar inte alls.
Kram och pepp till er alla!

Sara sa...

Hej! Jag vill också va med! Jag heter Sara, väger 68 och vill gå ned till 64 kg. Count me in!
Blogg: http://sunchyus.blogg.se . Kram!:)

Marita sa...

hej!
jag vill oxå vara med!Marita -10 kg
http://mammamia10.blogspot.com

Anonym sa...

Hej hej Cornelia!
Jag vill vara med!!! 8 kg är mitt tuffa mål! =) 75,4 kg är veckan vikt!

Anonym sa...

Jag vill också hänga på! Jag vill gå ned 5 kg iaf. Jag äter lite VV men inte hur strikt som helst.

Anonym sa...

Hejsan!
Ja veckans vikt och nyvägning efter jul är då 81,3...uha

Kram

Anonym sa...

Spännande!
Jag skulle också vilja hänga på men nu har ni ju redan börjat.
Hojta till om det är okej att jag är med från och med idag.

Kram