onsdag 28 januari 2009

Sista dagen hemma och så börjar jag få lite vägningsångest

Idag är sista dagen hemma, imorgon är det dags att återgå till jobbet. Upp kl 6 och sånt. Huuuu!
Idag har jag gaaaalen träningsverk. Gissar att det är från allt Wii:ande för vaderna vill inte att mina ben skall sträcka ut ordentligt. Det känns positivt så till vida att det innebär att jag har rört på mig men det e inget skönt att gå runt med i vardagen.
Förutom detta så börjar den vanliga ångesten inför veckans vägning att infinna sig. 2 dygn kvar nu att försöka göra nåt vettigt av denna veckan. Jag har ju börjat äta igen efter influensan och mitt mål att ligga kvar under 70 känns långt borta. Kroppen känns uppsvälld nu. Suck.
Nu skall jag vila lite innan Jinn kommer hem från jobb och skola. Då blir det promenad - härligt.
Kram och pepp och ha en trevlig dag.

4 kommentarer:

yllet sa...

Äh det kommer gå toppen! Både jobb och vägning! Det tror jag iaf! Tänk efter,HUR har du ätit? VAD har du ätit som skulle ge plus? Och OM du får plus så är det ju så att du var ju sjuk förra veckan? Så om du gått upp lite så är det antagligen ett blivitfriskplus. Och det är ju hanterbart! :)
Kram och pepp!

Anonym sa...

Jag måste komma igång och orka röra mej lite igen, du är ju jättenitisk (men jag förstår vågångesten) Hoppas det går bra att börja jobba igen

Anonym sa...

Ja vågångesten kommer alltid fram trots man sköt sig..lustigt det där!!
Mitt resultat denna vecka blir - 2,4kg totalt -6,3kg
Kram

Anonym sa...

Hur vägningen än går så har du ju grymma resultat bakom dig, mycket att vara stolt över :)
Kram