söndag 15 februari 2009

Back on track!

Nu jäklar! 9 dagars total dekadens och urspårning är till ända.

Imorse steg jag upp och tog på mig träningskläder och begav mig ut på Malmös tomma gator för promenad. Jag älskar verkligen att befinna mig på stan när det är helt folktomt.




Till vänster ser ni ett i stort sett folktomt Gustav Adolfs torg samt till höger en öde gågata mellan Gustav och Stortorget.




Jag har verkligen släppt alla hämningar den gångna veckan. Det har åkt ner både det ena och det andra i magen. Jag tycker inte vi behöver prata mer om det utan istället blicka framåt :-)

Just nu producerar jag och sambon nästa veckas matsedel och åker och handlar om en liten stund. Därefter blir det ett gymbesök! Nu är jag på banan igen, det känns skönt!

I eftermiddag blir det presentation av veckan som gått i Rivstart! Har du inte meddelat ditt resultat så gör det nu...

Ha en fortsatt härlig söndag.
Kram och pepp
Cornelia

9 kommentarer:

Anonym sa...

Kallt?
Jag måste bli en cool kvinna nu, den passar min nya stil;-)

Anonym sa...

Härligt... Nu ser vi framåt... det är tillåtet med vissa svackor bara man tar sig över dem... och det har du gjort nu... KOm igen nu... Jag är också nyfiken på hur det har gått med rivstartsgruppen... väntar med spänning!

Jag... sa...

Alltid härligt med nystart! :-D

Trevlig söndag!

Anonym sa...

Mitt resultat är inte bra.. det är på plus :-( Plus 0,8... väger nu 70,9 och vet inte hur jag ska ta mig ur denna negativa trend!! *grååååååter* !!!

Anonym sa...

Mitt resultat är inte bra.. det är på plus :-( Plus 0,8... väger nu 70,9 och vet inte hur jag ska ta mig ur denna negativa trend!! *grååååååter* !!!

Helen sa...

skönt med folktomt...
jag mår piss just nu.. jag som skulle ta tag i motionen from idag.. suckar...
alltid ska nåt komma emellan.. febern stiger...
nåja.. snart är man frisk å kry igen med nya tag.. kram

Helen sa...

skönt med folktomt...
jag mår piss just nu.. jag som skulle ta tag i motionen from idag.. suckar...
alltid ska nåt komma emellan.. febern stiger...
nåja.. snart är man frisk å kry igen med nya tag.. kram

Anonym sa...

Vad härligt att du känner att du är tillbaka nu :D Man behöver nog släppa alla hämningar ibland så att man kan hitta tillbaka igen! Kram!!

Anonym sa...

Jag tycker också bäst om att vara ute och gå när det är helt folktomt. Trodde jag var ensam om det... ;)
Kram