lördag 14 februari 2009

Cirkeln är sluten

Om bara några dagar fyller min blogg 2 år och det är faktiskt så att cirkeln på nåt sätt sluts ikväll. Det var för 2 år sedan (den 18 feb) när Måns deltog i delfinalen i Ö-vik som jag startade min blogg. Jag hade funderat på att börja blogga ett bra tag men visste inte riktigt om vad. Men så när CaraMia var ett faktum kände jag att det var dags.



Därav namnet på bloggen som inte på något sätt var tänkt att vara en renodlad schlagerblogg, det gör så många andra så mycket bättre. Namnet CaraMia passade mig bara bra då eftersom jag från början tänkt vara anonym och kalla mig Mia som är mitt andranamn.
Så ikväll står han på scen igen, i Skellefteå den här gången och med en ny dänga av Kempe. Jag håller tummarna för vår Skånepåg, men någon ny CaraMia är det inte och någon ny blogg blir det inte heller, jag är så nöjd med denhär...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kul, och jag är också jättenöjd med att du har den här bloggen!!
kram