söndag 8 februari 2009

Vilken miss..

Rivstartsvänner!
Jag har gjort en miss. Filen med all information för veckovägningen ligger på min "jobbdator" som står kvar på just jobbet! Av denna anledning kan jag inte publicera veckans resultat och planerna inför månad 3 idag! Det kommer imorgon eftermiddag, det lovar jag er!
Jag tror att det är ett kanonresultat denna veckan så det skall bli superspännande att sammanställa alltsammans imorgon. Håll ut mina vänner och ha en fortsatt fin söndagkväll.
Kram och pepp

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande att se resultaten :D kram

Annie sa...

Ingen större förlust för min del i allafall! ;) Pga att jag varit sjuk så har jag inte tänkt något direkt på vikten. Jag har iofs inte ätit mycket, men jag har dock ätit glass... Så min vikt ligger kvar på förra veckans!

ulrika sa...

Det är lugnt och absolut ingen brådska :o)
Vi litar på dig!

KRAM

Chrissan sa...

Tur att jag inte är med på er lista då...för jag hade försämrat det gemensamma resultatet...;)

Anonym sa...

minus 0,7 denna vecka
kram annika knober

Eva Loppan sa...

Va duktiga ni är!

Förresten har en liten utmaning till dig på min sida:-)

Kram Eva