torsdag 26 mars 2009

Jo men det går bra!

Det går jättebra! Jag har varit så duktig så duktig. Galet vad man kan lura tanken, bara av att tejpa igen påsen med godis så känns det mycket mer otillgängligt än innan.
Och hör och häpna, igår var vi ute och sprang. Jo det är sant, för andra veckan i rad var vi ute och sprang. Det trodde jag aldrig att jag skulle skriva här. Men det är faktiskt helt OK. Det är absolut inte kul, men för mig som är den envisaste av de envisa så funkar det. Första biten är inte kul men sen är det nästan så att jag inte vill sluta utan bara fortsätta och pressa mig själv till det yttersta. Det gäller att behärska sig.
Imorgon blir det vägning igen, dessvärre med ett plusresultat men det är också det sista plusresultatet på länge, nu är jag på G på riktigt igen mina vänner.

3 kommentarer:

Helen sa...

va glad jag blir för din skull gumman att du har hittat din motivation... så du är ute i löpspåret.. hmm jag får nog vänta tills snön försvinner för nu har vi massa snö och hala gator.. dock snöfria men isiga till tusen.. brutna ben vill jag inte ha... men jag å en kompis SKA ju spring vårruset.. inte gå denna gång inte.. nej nej... jäklar.. det är ju snart.. hmm måste nog ut ändå.. haha.. krám

Anonym sa...

Igår tänkte jag jättemycket på dej (var i Malmö hela eftermiddan).
DU ÄR SÅ JÄKLA DUKTIG SPRINGA ÄR TUFFT!!
Många peppkramar

Jag... sa...

låter ju alldeles skitbra! Trevlig helg på dig!