lördag 28 mars 2009

Kanske e man lite clever ändå och eart-hour det kan man nog recycla...

Idag har jag deltagit i mitt livs första högskoleprov! Så nu vet ni vad jag har haft för mig stora delar av dagen. Man gör ju inte det i en hanvändning om man säger så, men jag måste ändå säga att jag tycker att det var mindre jobbigt än jag trodde, nu gäller det att vänta 4 veckor till det officiella resultatet dimper ned i brevlådan, har såklart rättat på nätet men det kan man aldrig så noga veta om det är rätt så jag vågar inte ropa hej ännu.

Nu ikväll har jag varit och firat mitt prov med middag på Mosaik. Härligt!
När vi gick hem var det väldigt nedsläckt på Gustav Adolfs torg vilket påminde oss om att det var Earth hour! Nog för att många säger att det mestadels är ett jippo men vi bestämde oss för att endast tända ljus när vi kommit hem och jösses så mysigt det var... Det ska vi definitivt göra fler gånger! Så den här timmen må vara en PR grej men den har i alla fall fått mig att bli mer klimatsmart i framtiden.

Nu mina vänner är det snart fotboll.
Ha en fortsatt fantastisk lördag kväll.
Kram och pepp

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror det gick jättebra för dig idag :)
tycker som du att det är mysigare med tända ljus!
/Pilla

Lena sa...

Släckte ner allt här. Några grannar gjorde detsamma, andra inte. Skulle velat se hur det såg ut på stan, men det är för långt bort.

Förresten, vad hände med Rivstart? Länge sedan några resultat presenterades... Har nog inte rapporterat in själv på ett par veckor, men jag har inte sett någon lista heller.