onsdag 1 april 2009

En promenad genom stan

Ytterligare en dag i Stockholm avklarad. Förhandlingsteknik har stått på programmet idag.
Slutade redan 16 idag, hann med att jobba en timme innan jag begav mig ut på stan. Tog tunnelbanan till söder och var på Ordning&Reda på Götgatan och sen promenerade jag in till city. Jag älskar och strosa genom Gamla stan, i iPoden hade jag Peter Jöback med Stockholm i natt och på läpparna ett fånigt nöjt leende. Solen sken och massor med människor hade sökt sig till den uteserveringar som är på plats redan nu i början av april.
Lite bilder kanske?

Det här trevliga stället finns i Gamla stan ett helt Ben & Jerry-place, det gick jag förbi!

19 juni 2010... here I come!

Vackert!

1 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Stockholm i mitt hjäääärta...lalalalalalalaaaaaaaa

Tack för de underbara bilderna!

Kram