tisdag 31 mars 2009

Det blev en bra dag av detta också...

Dessvärre måste jag ju tillstå att det var jag som strulat till beställningen av biljetter i morse så jag kan inte skylla på någon annan. Nu är jag i alla fall framme i Stockholm sen 12 timmar tillbaka och nyss hemkommen från en härlig middag på Kophangan på Söder som jag varmt kan rekommendera. Det stället överträffade alla mina förväntningar och då hade jag ändå höga sådana.
Nedan lite bilder från kvällen:

Fönar håret med hotellts urusla fön... Snart redo för Thaimat...

Jessica och Maria på Kophangan

Nu skall jag stupa i säng efter en sväng på Facebook. Hörs imorgon. Går allt enligt planen skall jag upp och träna kl 7. Vi får väl se vad kroppen säger så dags imorgon bitti :-)

Kram och godnatt

4 kommentarer:

yvva sa...

Vilket bra foto!
Kram

Flickvän sa...

skönt att du har det bra! Va söt du va på bilden! nu saknar jag dig ännu mer.... Puss puss

Anonym sa...

Vilket super bra kort på dig där ;)
Har du klippt dig?
Usch förlåt men jag har varit så slarvig på att kommentera det sista,men jag ska försöka bättra mig:)
Kram

Anonym sa...

Jättefint foto på dig!
Hörs i veckan/P