tisdag 7 april 2009

Uppdatering ett par dagar in i veckan

Det går bra här, det enda som saknas är tid att blogga...
Gårdagen gick i alla fall fin fint. Både matmässigt och motionsmässigt. Efter jobbet var vi ute på Vårrusetrundan, sprang stora delar av rundan även denna gång även om hållet plågade mig.

Hittills har det även funkat bra idag. Min nya lilla termos följer med till jobbet varje morgon. Och matlådan likaså, så det är fokus och kontroll.
Ikväll skall jag träffas med tjejerna men jag tror att det kommer att lösa sig eftersom de är införstådda med min diet.

Dags för mig att kila så det blir inte längre inlägg än såhär. Det får bli mer imorgon.
Har fått endel frågor i kommentarerna som jag inte hunnit svara på ännu, men jag har inte glömt det lovar jag. Svar kommer imorgon.

Kram och pepp på er

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Vad bra att träna till Vårruset genom att springa rundan! Här i Linköping går inte loppet, så man får ta sig till Norrköping el Stockholm om man vill delta...

Kramar

Tjockisen sa...

Vad härligt att det går bra och att du har kommit igång, känner att jag håller på att komma igång igen också och det är skönt. Kul att löpningen gå framåt :D snart springer du hela! KRAM

Helen sa...

fasen alltså.. snön vill inte försvinna.. så det ligger snö i träningsspåren där vi tänker träna inför vårruset.. suck.. suck..
påsken går väl i godisets tecken här men sen bara MÅSTE jag..
vet inte hur många gånger jag sagt det.. men jag har så mkt kläder som inte passar nu som jag köpt till sommaren tidigare i år..
kram å trevlig helg