torsdag 14 maj 2009

Ändrade planer...

Jag hade inte mer än skrivit att jag gav upp igår förrän jag kände att modet och motivationen började komma tillbaka. Jag satte mig ner och planerade in alla träningstillfällen den kommande veckan och redan då återkom lite jäklaranamma. Så idag efter jobbet drog jag (ganska motvilligt ändå) på mig träningskläderna och begav mig ut i spåret tillsammans med Jinn. Det blev Vårrusetrundan i lite intervaller för att jag succesivt skall öka takten. Jinn håller tempot och jag flåsar på efter... Det är en syn för gudar ska ni veta.
Nåväl. För övrigt kommer jag att bänka mig för Eurovison ikväll, andra semin och nu gäller det att ta fram 10 låtar till för att komplettera startfältet på lördag.

Och imorgon då så åker vi. Om någon har missat det så åker vi alltså till Tylösands spa och tillbringar ett dygn där. Det är vår 5-årsdag imorgon.
Men innan dess är det vägning som gäller. Jag förväntar mig ingenting av det resultatet, det är bara att hoppas för allt vad jag är värd. Håll tummarn!

3 kommentarer:

yvva sa...

Grattis till allt vikt,kärlek och ett toppenliv! (tror jag)
kram och grattis från syster med fam.

J (fd tjockisen) sa...

Vad bra! :D
Ha så kul på er lilla tripp och grattis till 5 år!

Kramar

yllet sa...

Hoppas ni får ett helt fantastikt dygn i Tylösand!!
KRam!