onsdag 13 maj 2009

Ger officiellt upp!

Det kanske låter drastiskt men så är det. Jag ger nu upp den här veckan! Det har gått åt pipsvängen och det ger mig bara ångest att veta att vägningen snart närmar sig. Nu menar jag inte att jag skall sväva ut fullständigt bara för det, nejdå, men jag laddar lite extra för nästa vecka och går på sparlåga den här.

Glöm för all del inte att tipsa en stackars recepttörstande tjej om era favoritrecept. Jag bönar och ber här. Naturligtvis publiceras recepten här!

Nu stänger jag ner för idag... Behöver verkligen lite mer datapaus.

Kram och pepp på er.

6 kommentarer:

Chrissan sa...

Såna veckor har jag också haft.
Det är bara att komma igen när motivationen finns där!
Vi finns kvar!

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Helt rätt att ta en datapaus. Det har jag också valt att göra då och då. I synnerhet på kvällarna, innan barnen lägger sig. Då är det "deras" tid.

Kram och lycka till med "nystarten" nästa vecka!

Kramar

yvva sa...

Fick rådet av en jobbarkompis förra veckan när jag hade gått upp 1 kg. och tänkte strunta i att frossa på födelsedagen, hon sa lura kroppen ÄT nu!
JAG GJORDE DET!
Du har tränat så hårt gör som jag LURA KROPPEN!
Kramar du fixar allt men unna dej ibland;-)

Helen sa...

du jag känner igen det där... nya tag när motivation kommer tillbaka.. jag har slarvat åter igen.. why why why.. kram

Hanna sa...

Hej! Jag är är lite nyfiken på GI och har börjat lite smått med GI-tänk. Jag gjorde jättegoda köttfärsbiffar med nötfärs, fetaost, soltorkade tomater och basilika + kryddor. Till det sweetchili dip och sallad! Tror att det funkar..? Du är mer insatt i GI än vad jag är =)

Annsi sa...

Nej, ge inte upp. Bara en liten svacka. Varje dag för sig!
Pepp & kram.