fredag 1 maj 2009

Statusrapport innan vi beger oss

Lunchen (som syns på bild här intill) är uppäten. Väskorna är packade. Det är strax dags att bege sig. Vårrusetrundan idag tog mig 36 minuter och 6 sekunder. Nytt rekord! Jag skall göra allt för att springa på 35 minuter på måndag. Tro mig!

Innan jag stänger ner datorn vill jag passa på att tacka min syster för den finaste kommentaren jag fått på länge, såhär skrev hon till mig idag:

"Tack för att du finns, utan dej hade jag fortfarande varit lika fet! Skojar inte, tänkte på detta igår utan din blogg hade jag aldrig kommit igång, -16,2 kg idag."

Kära storasyster! Jag är såååå glad att jag har kunnat peppa dig och du har varit en stor del att jag har fått min motivation tillbaka. Att se dig "hänga i" och köra stenhårt under tiden jag "slappade" till det gav mig kraften tillbaka. 16,2 kg är så extremt bra! Tänk dig allt det i smörpaket i en kundkorg på ICA! Tungt! Nu kör vi så det ryker!

Och till alla er som inte har besökt henne tycker jag att ni omgånge kikar in på hennes blogg här.

Tack till Dig och till ALLA er andra som stöttar mig här på bloggen. Era kommentarer och ert pepp betyder så otroligt i min fortsatta kamp mot kilona.
Kram och pepp och nyttig helg på er.

0 kommentarer: