fredag 14 augusti 2009

Efterlysning - har du kommit i form på väg till jobbet?

Hör upp, stämmer nedanstående in på dig så vill jag att du hojtar till och hör av dig omgående:

  • Har du hittat formen på väg till jobbet?
  • Har du inte tid med annan träning utan motionerar genom att cykla, springa, gå till arbetet?
  • Har du på så sätt tappat vikt men inte nödvändigtvis rasat mängder?

Känner du att detta stämmer in på dig eller vet du någon som det stämmer in på?
Maila mig på momangen: corneliaeriksson@telia.com

3 kommentarer:

Maria sa...

Det stämmer på mig.. Är det i ngt speciellt syfte? :P

Cornelia sa...

Det är för ett reportage. Vem du än är så hör gärna av dig så snart som möjlit på corneliaeriksson@telia.com om du skulle vara intresserad av att berätta din historia.
I så fall vidarebefordrar jag dina uppgifter till rerportern som gör artikeln.
//Cornelia

Cornelia sa...

Det är för ett reportage. Vem du än är så hör gärna av dig så snart som möjlit på corneliaeriksson@telia.com om du skulle vara intresserad av att berätta din historia.
I så fall vidarebefordrar jag dina uppgifter till rerportern som gör artikeln.
//Cornelia