lördag 15 augusti 2009

Hemma igen

Då var vi hemma i Kalmar igen.
Min blogg har gått från att vara en enda monolog,
till en dialog i form av att jag äntligen har haft tid att surfa runt hos er andra och uppdatera mig och i vissa fall även kommentera.
Har inte hunnit med alla men jag jobbar på så gott det går.

Planerna för höstens viktminskning blir mer och mer detaljerade och klara.
Nystartsdatum kan jag redan nu avslöja. Det kommer att bli den 1 september.

Nu är det dags att strax krypa ner för att fylla på med mer kraft inför en slapp söndag imorgon.
Glöm inte att höra av dig till mig om du passar in på beskrivningen nedan.

Kram och pepp på er alla!
Over and out.

2 kommentarer:

GI-Malin sa...

Vi är hemma i Tyresö igen. Men det regnar i Lysekil säger sonen. Det var helt svart på himlen när vi åkte därifrån vid lunch...Havet såg vääääldigt kallt ut.

Cecilia sa...

Ha nu ett riktigt skönt slut på din semester, och tänk inte på vikten förrän den 1 september.
Kram!