tisdag 8 september 2009

Första vägningen - Jubel och hejjarop!

Frukosten väntar så jag skall fatta mig helt kort.

70,8 stog vågen på i morse och det betyder -1,6!!!
Jag är mycket nöjd. Minus 0,5-1 cm i midjan...
Är lite oklar över det nya måttbandet.
Så jag tar -0,5 så tar jag inte för mycket.

Nu är jag laddad för en ny nyttig vecka!
Och en ny härlig dag med föreläsning om det journalistiska samhällsuppdraget och ett studiebesök på Barometern, en av lokaltidningarna här i stan!

Ha en mysig dag allesammans

22 kommentarer:

Malin sa...

Grattis till minuset! Det förtjänade du verkligen.

Och du klar vi finns kvar även om du inte bloggar lika ofta en period. Vet ju hur det är..

Peppkram

Therese blogg sa...

va bra du är :) hejja

J sa...

Grattis vad du är duktig, inte dåliga resultat det där inte!!! Hoppas du får en trevlig dag på Barometern! Kramar

Hanna sa...

Bra jobbat!

Chrissan sa...

Du är grym!!!
Så fort jag är frisk blir det hårda tag här också.

yllet sa...

bra! duktigt!! pepp och kram!

Nenny sa...

Grattis!!! =)
Snyggt jobbat!

Blogga så lite eller så mycket du vill. Jag läser här i alla fall.
Jobba på med skolan, maten och motionen nu bara! Det är det viktigaste.

Kram

Anonym sa...

Bra jobbat tjejen!!

Angel sa...

Grattis till minuset! Toppenbra resultat

Tjockolina sa...

Grattis! Härligt jobbat!

Finessan sa...

Men så bra! Stort grattis. Heja heja!

Cecilia sa...

Grattis, du är super duktig!
Kram och pepp!

yvva sa...

duktig du är! både skola och sunda livet samtidigt;-))
Kram och lycka till!
(ses vi den 20/9?)

Anonym sa...

Grattis! Åh vad du är duktig! Du kommer fixa det här med glans! Jag ska väga mig ikväll på VV och visst har jag minskat min första vecka men vet inte hur mycket. Spännande!

Anneli sa...

Heja dej!! Själv har jag helt spårat ur. Känner mig hängig och då har jag svårt att stå emot alla frestelser. Motionen ligger också i träda. Fan - jag måste rycka upp mig. Du får bli min inspirationskälla!
Ha det bra!

Johanna sa...

Bra jobbat!

Helen sa...

härligt jobbat.. stort grattis.. kämpa på.. vi kör så det ryker.. kram kram

Jill sa...

Weeeeeeha! Jisses vilken rivstart du har gjort!
En sak som jag undrar lite över.
Jag har aldrig vägt eller portionerat min mat, jag äter tills jag blir mätt (läs: övermätt)
Det jag undrar är om man verkligen blir mätt på de portionerna som rekomenderas?
Grattis än en gång!
Kram

Maria Kna sa...

Grattis grattis! Skönt med en riktig rivstart, det peppar en inför nästa frestelse=)

Lotta sa...

Ett riktigt stort grattis till dig... Bra jobbat!
Lotta

Sara sa...

Härligt vännen!! grattis till minuset
kram kram

S sa...

Ja, vad kul! Det peppar för fortsättningen!