tisdag 29 december 2009

Smarta nyårserbjudanden - de vet vad de gör...

Tillsammans med H&M:s vårkatalog dök dessa två erbjudanden ner i brevlådan idag.



De vet vad de gör... Är det någon gång på året som folk blir sugna på denna sortens läsning så är det ju nu.
iForm och toppHälsa.
Jag har prenumererat på dem båda tidigare och tänkte spontant slänga det i pappersinsamlingen.
Men så...
Kollade jag erbjudandena...
Och så var de inte så dåliga i alla fall...
Så nu är frågan, är det någon som vet mer om spikmattan Khushi Mat?
Den får man om man prenumererar på Topphälsa. Man har ju hört endel om falska kopior som är rent av dåliga, är detta ett sådan märke? Någon med erfarenhet?

Kram och pepp

2 kommentarer:

yllet sa...

Haha! Jag gjorde samma resa fast fastnade för Craftjackan man skulle få med iForm. Inte bestämt mig ännu. Spikmattor vet jag inte så mycket om, fick en grön yantranmattan (??) i julklapp. Tror de är bra..? :D

Nenny sa...

Jag har en spikmatta från rusta. Den är ganska liten och kostade bara 99 kr. Men den funkar hur bra som helst. Spikmatta som spikmatta säger jag. Och vem säger att "orginalet" är den bästa mattan bara för att den är mest känd.
Och ToppHälsa är ju världens bästa tidning. =)
Kram