lördag 16 januari 2010

En Rivstartsvän behöver hjälp - och det ögonaböj!

Idag har jag inte öppnat datorn, förrän nu.
Hade egentligen inte tänkt göra det nu heller men jag föll för frestelsen och tur var det.

En av våra Rivstartsvänner, Studentskan, hade skrivit följande kommentar till mig:

Hej Cornelia. Är i seriöst behov av hjälp, råd och peppning från Rivstartarna nu! Jag har skaffat mig ett enveckas prova-på-kort på en träningsanläggning, och nu småpanikar jag :p Har ju aldrig tränat något förr! Du vore en ängel om du kanske bara ville nämna mig och min ångest i ett inlägg på din blogg, och kanske slänga in en länk till mig? :) (http://nyttighetermm.blogspot.com/) Skulle vara så skönt att få hjälp från lite andra bloggare som är mer erfarna i träningsjungeln!

Hjälper verkligen till med motivationen det här med rivstarten! Återigen tack för det :)

Visst är det väl både en eller flera av Rivstartarna eller ni andra läsare som har en hel del erfarenhet av träning. Titta in till Studentskan och hjälp henne på traven. Hon har bara en vecka på sig nu att förstå det underbara i att träna!

Imorgon är det dags för redovisning nr 2 av Rivstart. Har du inte meddelat ditt resultat är det hög tid att göra det nu. Imorgon tar jag också hand om alla andra kommentarer och mail som kommit.
Glöm nu inte att titta in och hjälpa vår vän i nöd ovan.
Kram och pepp och trevlig lördagskväll!

1 kommentarer:

maria sa...

Minus ett kg. Skrev långt inlägg som försvann. Depp idag.