söndag 10 januari 2010

Rivstart 2010 - Resultat vecka 1

Då mina vänner är det dags för resultatrapportering vecka 1 av Rivstart 2010, och som vi har kämpat!!! Och som vi har lyckats!!!
Jag är starkt medveten om att att nedanstående lista kanske är lite svårläst, har just för tillfället ingen idé om hur jag skulle kunna presentera den på annat sätt. Har någon en idé får ni gärna säga till.
Men självklart är det ju inte hur listan ser ut som är det viktiga utan resultatet.
Jag har lagt till en rad till och det är den totala viktnedgången hittills.
Har jag fått in resultat är det självklart detta som är angivet. Har jag fått in information om att ni haft invägning denna veckan och resultat kommer först nästa vecka har jag angett 0 kg som resultat och på er där det står ? har jag alltså inte fått någon respons alls ännu. Så här ser veckan alltså ut.

Deltagare - Mål (minus på 8 veckor) - Viktnedgång hittills
Cornelia -  6 kg - 1,7 kg
Annie - 5 kg - 0 kg
Anna Drott 5 kg - 0,4 kg
Karin -  6 kg - 1 kg
Åsa - 5 kg - 2 kg
Malin - 5 kg - 0,6 kg
Tjock men chic - 5 cm - 0 cm
Gorgina - 3 kg - 0 kg
Maria - 5 kg - 1,2 kg
GI-Malin -  6 kg - 1,3 kg
Yvonne  - 7 kg - 1,2 kg
Prralin - 5 kg - 0 kg
Helen - 4 kg - 0,6 kg
Chrissan - 5 kg - 0,4 kg
Maria K - 4 kg - 1,2 kg
Yllet - 6 kg - 0 kg
GI-Fredrik (GI-Malins man) - 6 kg - 0,5 kg
Nina - 8 kg - 0 kg
Åse - 5 kg - 1,2 kg
Cissi - 5 kg - 1,6 kg
Stina - 4 kg - +0,2 kg
Elisabeth - 5 kg - 0 kg
Lina - 5 kg - ?
Ida - 4 kg - 0 kg
Jessica - 8 kg - 2,5 kg
Lena - 10 kg - 4 kg
Frida - 5 kg - 3 kg
Jessika L - 3 kg - 0,7 kg
Teresia - 6 kg - 1 kg
Maggie - 6 kg - 4,1 kg
Ninni - 4 kg - 0 kg
Hanna - 5 kg - 0,9 kg
Maria - 5 kg - ?
Lotta - 7 kg - 0 kg
Mor duktig - 3 kg - 0 kg
Cajsa - 6 kg - 1 kg
Teara - 5 kg - 0,9 kg
Choklad - 5 kg - 0,9 kg
Kajsa - 4 kg - 0 kg
Sofia - 4 kg - 0,5 kg
Suzan - 6 kg - 3,3 kg
Viktiga-Ija - 5 kg - 0,4 kg
Ingegerd - 5 kg - 0,7 kg
Lisa - 5 kg - 0 kg
Zoon - 5,5 kg - 1,8 kg
GI-tankar - 8 kg - 2,4 kg
Sandra - 5 kg - 0 kg
Blackbella - 5 kg - 0,5 kg
Maggot - 3 kg och 5 cm - ?
Marie Hj - 4 kg - 1,4 kg
Jag - 6 kg - 2,6 kg
Kia - 6 kg - 1,3 kg
Anneli - 7 kg - 0 kg
Pimmo - 8 kg - 0 kg
Veronica/Yasha - 6 kg - 1,8 kg
Isse - 5 kg - 0 kg
IdaJ - 2 kg - 0 kg
Anna - 5 kg - 0 kg
Martina - 6 kg - ?
Emmy - 6 kg - 1 kg
Anneli - 10 kg - 1,8 kg
Klankis - 6 kg - 0 kg
Angela - 8 kg - 1,2
Erika - 6 kg - 0 kg
PiaJohanna - 7 kg - 3 kg
Sussie - 6 kg - 1,1 kg
Saxen - 6 kg - 1,1 kg
Linda - 4 kg - 0 kg
Rebecka - 6 kg - 1,4 kg
Studentskan - 6 kg - 0 kg
Elam - 8 kg - 0 kg
Emma - 15 kg - 0 kg
Topolovec/Lucia - 4 kg - 0,8 kg
Mrs Q - 3 kg - 0 kg
Sophia - 10 kg - 2,6 kg
Caramilla - 6 kg - 0 kg
Anna-Lena Stolt - 7 kg - 0 kg
Tobias - 4 kg - 0 kg
Cina - 6 kg - 0 kg
Ingela - 10 kg - 0 kg
Thea - 8 kg - 0 kg
Lisa - 5 kg - 0 kg
Christine - 10 kg - 0 kg
Gisela - 4 kg - 0 kg
Wellbeing of me - 3,3 kg - 0 kg

Vad innebär då detta? Jo, totalt har vi denna vecka gått ner 64,9 kg!
Vilket kanonresultat.  Framför allt med tanke på att jag just nu fått in någon form av resultat eller besked av endast 73 stycken. Om du har missat att meddela mig ett resultat från denna veckan så gör det så snart som möjligt. Och skulle jag ha missat att du redovisat resultat och det står ett ? på dig så vill jag att du hör av dig. Vi är som sagt 80 personer nu och det är MYCKET glädjande, men det kan bli lite svårhanterligt också obland och det hoppas jag att ni har överseende med.


Då är det dags att summera en fantastisk första vecka. Jag ser mycket fram emot vecka 2.
Vi är många som nu går in på andra veckan men det är också många som redovisar sina första resultat under den kommande veckan, det ska bli så spännande att se nästa veckas resultat.


Låt mig citera något som Marie en av Rivstartsdeltagarna skrev i ett mail till mig här i veckan.


"Winners never Quit, Quitters never Win"


Stor kram och en fruktansvärd massa pepp till er ALLA där ute!!!
Nu kör vi stenhårt framåt!

28 kommentarer:

Prralin sa...

Jag startar idag så nästa vecka är jag också med på banan. :)

Isse sa...

Det står ? på mig men jag har vägning nästa vecka.

60 kg redan är kanon!!

Peppkramar till alla=)

S sa...

Och nu kommer jag och sabbar det fina resultatet...
+ 0,2

Förbannade jäkla skit. Det funkar inte att fuska hela tiden... ;)

Satsar på nästa vecka, DÅ!

Solkatt sa...

Visar ? på mig, men det kan du ändra till 0, jag rapporterar första resultatet på onsdag :)
Härliga resultat alla fått redan! Och duktig du är som organiserar detta :)

Annie sa...

Jag kan inte lämna något resultat ännu, eftersom min vägdag är torsdagar. Så jag har ännu bara hållit på en halv vecka. Jag kan dock meddela att det går bra, riktigt bra! ;) Om det inte blir viktnedgång på torsdag ska jag äta upp min hatt... Om jag hade någon... ;)

ida sa...

WOW vilka resultat!!! Detta är ju motiverande om nåt!

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Här är mitt resultat! -0, 4 kg.

Kram Anna

Suzan sa...

winner never quit!

IdaJ sa...

wow, fräckt! jag har rapporterat 0kg till dig, första resultat efter nästa vecka! :)

Sandra sa...

Men vad bra det gått för många! I morgon kommer mitt resultat, håll tummarna under för att det går bättre nu, hela hösten försökte jag men gick inte ner ett gram!

kajsa sa...

Hej!
Jag ska väga mig i morgonbitti och skriver in resultatet på en gång då. Hoppas verkligen det är -. Igår var det tyvärr lite fest med vin ch ostar som slank ner men idag har jag åkt långfärd i 3 timmar så jag hoppas på det! Vad duktiga alla är det gör mig verkligen peppad!!! kramar kajsa

yllet sa...

Härligt jobbat alla! Kram på er!

Anonym sa...

Jag väger mig första gången imorgon, återkommer med resultat då.

Elisabeth

Anonym sa...

Jag väger mig på måndagar och rapporterar därmed nästa söndag. Kram och pepp till allihopa.
// Pimmo

Cina sa...

Började med Viktväktarna online i onsdags, så nu slänger jag mig också in ifall det är OK. 6 kilo har jag satt upp som mål.
Svårt att komma på bra veckomenyer bara ...

Jessika Larsson sa...

Hejsan! Bättre sent än aldrig men -0,7kg är resultatet för mej, kämpa mer denna veckan ;) //Jessika L

choklad sa...

Resultat vecka 2 -0,6 dvs sammanlagt 1,5 kg.
Kram
choklad

Lena sa...

Vilka fina resultat!! Hoppas alla andra meddelar idag så att minuset blir ännu större :)

Anonym sa...

-0,5 kg blev vecka 1s resultat för Elisabeth (som du stavar lite annorlunda).
Vilket jobb du lägger ner på resultatrapportering!
Tack för pepp!
Elisabeh

Nenny sa...

Jösses vad ni är duktiga. :)
Keep up the good work!!
Kram kram

yllet sa...

-0,5 på mig! Ha en skön och duktig vecka! Det tänker jag ha!!
KRAM!

Emma sa...

-4kg

Sandra sa...

Dagens vi64,4 = -0,6

Angel sa...

WOW, vilket toppenresultat och vad många ni är som är med. Bra jobbat allihopa!

Anneli sa...

ojoj, vilka kämpar! Tänk om jorden fladdrar iväg nu när vi tar bort så många kilon =)
En eloge till dig Cornelia som orkar styra upp det hela!

Anonym sa...

Hej igen!
Menar absolut inte att stressa men jag ser att du inte skrivit in mitt resultat för vecka 1. Har minskat 0,5 kg första veckan.
Nu ska jag fundera ut min målbild!

/Elisabeth

Anonym sa...

Hej!

Har glömt att skriva in mitt resultat. Gick ned 1 kilo första veckan/ Teresia

Thea sa...

Vad jag har missat saker här :)
Vad kul. Kan vem som helst vara med eller måste man vara med i GI viktkoll? Berätta gärna hur det fungerar.