måndag 11 januari 2010

Jag jagar resultat

Här kommer ingen undan :-)
Jag jagar resultat från dem som inte har rapporterat för vecka 1. Det kan hända att du har fått en kommentar i din blogg om du är en av dem.
Det finns också några stycken som inte har några bloggar som inte har lämnat något resultat. Då blir det svårt att kommentera. Så:

Lina, Teresia, Maggot, Martina och Elam

hör av er till mig med resultat eller annan rapport. Antingen via mail: caramiamia@gmail.com eller med en kommentar här på bloggen.
Kram och pepp på er allesammans.

5 kommentarer:

ida sa...

wow vad du är bra! som uppmärksammar ALLA. Många rosor till dig!!!

Klankis sa...

Hej! +/- 0 för mig.

Mor Duktig sa...

Sorry, jag hade inte fattat att det var vägning på måndagar... eller ska det vara söndagar kanske?
Jag har gått upp och väger 71,1 kg.

Isse sa...

Mitt vikt resultat förblir tyvärr +-0=(
Besviken men bara att kämpa på...

De kallar mig Linda sa...

Hejsan! Jag vägde mig in förra tisdagen vilket är anledningen till att jag inte skrivit in någon ny vikt, däremot vägde jag mig idag(en vecka senare) och det är -1 kg! Gogo! Härligt att du orkar hålla på med detta också, stor cred :)

//Linda