lördag 9 januari 2010

Totally GI


Hamburgare utan bröd med morotsstavar:)

6 kommentarer:

Sandra sa...

Mums ser så gott ut så, bra jobbat!

Isebell/Isse sa...

Hej hej

Jag hade min invägning denna veckan så jag återkommer med mitt (förhoppningsvis positiva) resultat nästa vecka.

Hamburgaren ser grymt god ut!!

Jag har "anmält" mig på facebook men inte fått ngt svar..

Önskar er en fortsatt trevlig kväll=)

Hovdamen sa...

Ser jättegott ut o bra mat! Åt själv baconlindad kycklingfilé med creme fraiche sås o kokt blomkål.

Mums!

Helen sa...

jäklar va gott det såg ut... va säger dom när du inte vill ha bröd till hamburgaren???
fast det är väl kanske många som gör så.. halva sverige är inne på GI tror jag..
jag har svårt med det för mina barn vill jag ska äta bröd, pasta potatis osv å har svårt att försvara varför jag inte äter det i så fall.. nåt tips???

Nenny sa...

Bra jobbat!
Hoppas ni fick en trevlig kväll. Ibland behöver man komma ut lite.

Grattis till minuset. Riktigt snyggt jobbat!! =)
Kram kram

BLACKBELLA ON THE MOVE sa...

O´Leary´s har fantastiskt goda hamburgare :).

Ska bli spännande att se totala vikt resultatet. Måste ändå säga att det är ju så fantastiskt att du peppar och driver på oss andra så mycket, hoppas du vet att jag och många andra verkligen uppskattar det :)

Grattis till viktNEDGÅNGEN!

Kram