lördag 9 januari 2010

Ett halvtimmes pass och lite dåligt humör

Jag är tillbaka efter ett halvtimmespass på gymmet. Positivt!
Mitt humör är inte på topp! Negativt!
Känner mig lite deppig, kan inte hitta på nåt kul... Deppar helt enkelt.
Min sambo tänker ta med mig till O´learys för att muntra upp mig.
Det innebär inte att jag skall gå över gränsen.
Man kan äta GI på O´learys! Faktiskt!
Men det ska bli kul att komma ut och göra nåt så jag får annat att tänka på än skidor, GI och om jag ska kolla på Robinson eller Stjärnorna på slottet ikväll.
Kram och pepp på er

3 kommentarer:

Jessica sa...

Vad mysigt att få äta ute, mums!
Peppkram

Chrissan sa...

O´learys är jättebra att äta på när man GI:ar.
Hoppas en middag får dig på bättre humör!

Helen sa...

du har en underbar flickvän som muntrar upp dig så där.. tror min sambo har grävt ner det lilla påhittiga han nånsin haft.. alltid jag som kommer med ideer som han iofs ofta ratar.. tråkigt...
hoppas ni har en mysig kväll
kram