söndag 24 januari 2010

Walk-in-closet-storstädning

Jag är så lyckligt lottad att vi i lägenheten har en walk-in-closet!
Idag ska den få sig en ordentlig omgång.
Den ska storstädas. Alldeles strax, när jag har slutat skriva här.
Idag har jag, förutom Vinterstudio, också hunnit med 50 min promenad, 45 st magövningar och 30 st gäddhängsminskare. Det är en trend. Hoppas jag. Nästa vecka planerar jag att röra ordentlig på fläsket.

Hörrni, fortfarande dåligt med resultat inrapporterat till Rivstartens tredje vecka. Låt höra nu.
Resultatet presenteras lite senare ikväll.

3 kommentarer:

yvva sa...

96.1 kg ;-) ifall du glömt!
Kramar

Emma sa...

härlig trend;)

Jessika L sa...

Hej nu tänkte jag ge vikt kontroll för förra veckan. Men nu har jag gått upp 0.2 kg =( INTE kul.. Men det e bara att kämpa mer denna vecka! /Jessika