torsdag 11 mars 2010

Imorgon offentliggör jag den hemska sanningen

Ja om viktstatusen såklart då.
Det kommer att vara ett plus sedan resultatet för tre veckor sedan men det kommer också garanterat att vara ett minus sedan i måndags.
Två svullarhelger resulterade i ett siffra som inte synts på länge på vågen när jag klev på i måndags. Men så går det... I veckan har jag vägt mig varje morgon och till min glädje har jag sett hur det har gått åt rätt håll varje dag. Nice det!

Jag har kört lite sunt förnuft denna första veckan. Absolut inte GI. Det har ätits både potatis och pasta. Men det har ätits i måttliga mängder, bra tider och med sunt förnuft som sagt. Planen var egentligen att komma ut och röra på sig också men jag får nöja mig med ett par cykelturer. Jobb och skola tar mycket tid. Men på söndag, då jäklar ska det motioneras på ett eller annat sätt!

Nu väntar snart premiären av Lyxfällan på TV3.
Återkommer som sagt med viktstatusen under morgondagen.
Kram pepp och trevlig kväll på er vänner

2 kommentarer:

WellbeingOfMe - Välmående, Lågkolhydratkost, Träning & Positiv energi! Nu även Bloggjoggen-skåne sa...

Tack för din peppande kommentar! :)

Passar på att lämna in veckans resultat också (är det sista nu?), plus denna veckan också tyvärr, närmare bestämt +0,3kg

Mor Duktig sa...

NEEEEEEEEEEEEEJ, missade jag Lyxfällan!!!!