tisdag 4 maj 2010

Dag 10 av 43 - det behövs bara att litet minus

Det är så sant så sant.
Gårdagen var ett helvete! Jag var så grinig och så godissugen. Jag hade gjort vad som helst för en liten chokladbit och livet kändes meningslöst.
Men så i morse när det var ett minus på vågen så är det SÅ värt det! Och så får man energi att fortsätta en dag till.
Måtte vågen bara vara snäll imorgon bitt också, annars vetefan hur det går. Ursäkta svordommen!

Och så har vi dessa jäkla limited edition!
Skicka inte mig till affären när hyllorna är fyllda av limited edition!
Jag går på dem allihop. Alltid!
Därför åkte dessa små pärlor med hem i påsen. Får endast ätas på lördagar!!!

4 kommentarer:

ase sa...

Åh, det såg ju ljuvligt gott ut! Och Polly som är så gooooda!!! Har du sett att de har limited edition på Daim med päron också? Låter lite suspekt, men ändå gott... Man vill ju prova alla smaker innan de slutar tillverkas ;-)

yvva sa...

ica har en mörk choklad med tranbär som känns syndigare än den är!!
Jag brukar bli utbuad av godissugna när jag kommer dragande med min mörka choklad:( fast den är god!
Kramar

Maria sa...

Måste bara kommentera ditt förra inlägg om våra kära Hollywood- fruar och säga att jag verkligen håller med dig, de är underbara alla tre på sina sätt=) Tack för att du visade bilden på Polly summer berries, nu blir det raka vägen till affären för inhandling av dessa;) Kram på dig

Smala Jessica sa...

Usch ja, jag vet hur det känns, dock gick det inte lika bra för mig igår, tyckte alldeles för synd om mig själv pga magont så glass åkte ner i korgen. Ångrar massor idag men är glad att jag kom ut och sprang lite, behöver inte ha lika dåligt samvete då... känns så iaf!

Lycka till nu!
Peppkramar