lördag 8 maj 2010

Dag 14 av 43 - långpromenad i höstrusk och en viktrapport

Just hemkommen från en riktigt lång promenad i ordentligt ruskigt väder här i Kalmar.
Precis som jag nämnde igår så är jag helt ledig idag!!! Igen!!!
Strax ska jag hoppa in i en värmande dusch, därefter ska jag laga Kantarelldoftande fläskfilépanna till lunch och sen ska jag pussla och pyssla. Men innan dess ska jag stänga ner datorn och inte öppna den förrän imorgon.

Viktrapporten då?
Ja inget att hänga i julgranen men minus i alla fall. Men jag sköter mig INTE som jag borde. Jag funderar på vad jag skall göra åt detta. Behöver en rejäl rivstart men pallar inte just nu helt enkelt.
Kram och pepp och härlig lördag till er alla

2 kommentarer:

Smala Jessica sa...

Grattis till minuset :) ett minus är alltid ett minus! Kantarelldoftande fläskfilépanna låter hur gott som helst, mums mums!

Peppkram

Ingegerd sa...

Ett minus e väl alltid ett minus:-) Duktig du e som varit ute o gått. Tråkigt väder...

OBS jag har bytt adress till hovdamen.