lördag 28 april 2007

Önskelista och en söt liten sång...

Måste bara återkomma med ytterligare ett inlägg idag.

Har haft en hääärlig kväll framför datorn... Bara smurfat runt och pysslat. Har upptäckt en fantastisk funktion på
discshop.se. Där kan man om man blir medlem och skapar konto spara sig en egen lite önskelista på alla filmer man vill köpa och önskar sig. OCH man kan ge adressen till nära och kära så kan de se vad de skall ge en i födelsedagspresent och julklapp och kanske andra presenter som jag inte kommer på nu.

För visst är det så när någon frågar vad man önskar sig att det är massor av filmer man vill ha men man kan inte komma på några... Nu är det problemet löst. Tack för det discshop! Själv ligger det just nu 57 filmer och väntar på att bli inköpta på min önskelista.

Sedan vill jag också delge er som inte har hört den, den fantastiska lilla låt som hörs mer och mer på radion nu och heter "Dunka mig gul & blå" av Frida. Jag skrattar fortfarande åt de klockrena små skämten i denna underbara låt. Den finns på Youtube. Dock inte som video men den är värd att lyssna på ändå. För denna skall man verkligen lyssna på ordentligt annars riskerar man att missa en massa fyndiga detaljer.

1 kommentarer:

elin79 sa...

Lyssnade på låten och skrattade till flera gånger, någon dialekt där som jag inte förstår riktigt, ska lyssna igen när jag är pigg så hör jag nog fler av fyndigheterna.

kram