söndag 29 juli 2007

Diggiloo, Åmål och Facebook

Kära bloggläsare

det blir ett kort inlägg idag eftersom jag efter morgonens promenad och frukost nu måste börja göra mig redo inför vår tur till Grebbestad och Diggiloo...
Skall bli riktigt kul. Jag har så mycket semesterbilder jag egentligen skulle vilja visa men jag har inte någon sladd med mig till kameran så det får vänta till vi kommer hem.

Vi har nu anlänt till slutdestinationen Åmål och det skall bli härligt med några lugna, nyttiga och lite mindre kostsamma dagar här.

Det jag egentligen känner att jag vill säga här och nu är att jag vill slå ett slag för en sida jag har fastnat för mer och mer på sista tiden. Eller kanske mer ett nätverk... Det är facebook.com
Till skillnad från föregångare som hi5.com och ringo.com är detta ett både roligare och mer lättanvänt verktyg där man enkelt hittar vänner genom andra vänner. Bekanta man kanske inte hört av på flera år som bara finns där. Riktigt roligt. Rekommenderas varmt.

Ta dig tid en liten stund och registrera dig och sedan kan man enkelt kolla vilka vänner man har inlagd i sin hotmail, gmail eller liknande som redan är medlemmar och bjuda in de som inte är det men som man önskar skulle vara med.

Nu gäller det att jag sätter fart här.
Jag återkommer med recension av Diggiloo... dock inga bilder ännu som sagt, men text...

Kram o pepp
-Mia

0 kommentarer: