söndag 11 november 2007

Dagens matsedel

Tjillevipp..

dagens matintag ser ut som följer:

Frukost: 2 rostade med marmelad
Lunch: 2 rostade med kaviar
Mellis: 2 clementiner
Middag: Baconinlindad kycklingfilé med fetaost och rödlök samt rösti.

Inte ett dugg genomtänkt, inte alls nyttigt och inte alls näringsriktigt. Men det skall det bli ändring, har planerat min matsedel för veckans 3 första dagar ( sedan blir det någon form av födelsedagsresa ju...) så nu skall jag ha koll på pointsen.

Kram på er alla


Andra bloggar om:

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej!
Och välkommen tilbaka till cyber. Jag är en av dem som kikat in här med jämna mellanrum :)

klart du kan! Beach 2008 är förstås långt fram men sätt upp delmål så blir inte resan så jättestor...

lycka till!
Maria

Cornelia sa...

Hej,
va kul att höra att det är någon som håller ut när jag inte orkar skriva.
Tusen tack för det!
Mia

Anonym sa...

Jag kikar oxo här då och då, har precis börjat viktblogga.
Kul att du skriver igen!

/Caroline