onsdag 14 november 2007

Inte långt kvar....

...till de 30 är ett faktum.
I övermorgon närmare bestämt.

Imorgon bär det av mot överraskningsdestination. En kvalificerad gissning är Stockholm.
Det ska bli nice.

Är ledig ett par dagar alltså och paniken ligger över mig.

Stressad över alla mail som kommer att droppa in i mailboxen på jobbet, stressad över att sätta igång mobilen och lyssna av alla intalade meddelanden. Stressad av att ha missat nåt.

Det låter sjukt men det är så jag känner det och hade jag inte själv tyckt att det är lite maniskt så hade jag säkert inte skrivit det här, så nånstans har jag säkert insett att jag borde tagga ner.

Ser fram emot mina lediga dagar nu trots allt och jag lovar mig själv att jag skall koppla av och njuta i fulla drag.

Nästa vecka ser jag fram emot:
- att få åka och hälsa på Alma
- att säga upp mitt gymkort för att fundera på ett annat gym att teckna mig på med lite "klasser" att gå på...
- lite party på lördagen...
- att hålla pointsen och vara riktigt duktig med mat och träning
- att vara 30 och gilla det mycket.

Så om vi inte hörs innan, ha en riktigt go helg allesammans

Mia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, grattis på din dag, hoppas du får det mysigt och att du blir ompysslad. kram Sofie

Anonym sa...

Stort Grattis till dig på din dag!!!!
Hoppas du har en underbar dag!
Hipp hipp hurra!!!!