torsdag 28 februari 2008

Dag 58 - Vårrus och "Du är vad du äter"

Fortfarande lite rusig efter gårdagens minus. Härligt, det peppar inför helgens lilla resa. Vi skall till Karlskrona och jag skall inte vara så onyttig.

Utöver detta så har min vän Maja fått med mig i något jag aldrig trodde jag skulle ge mig in i.
Vårruset! Vi skall delta i Vårruset. Jag har inte några förhoppningar om att jag skall rusa runt, snarare lunka och det är också det träningsprogrammet vi skall följa. På deras hemsida finns det lite olika planer och "lunka" planen är nu inskriven i kalendern. Jag kommer att rapportera framstegen här. Nästa och mitt första träningstillfälle är på söndag.

Om bara några minuter är det veckans favvo program - "Du är vad du äter" sedan skall vi packa inför morgondagens lilla resa till Karlskrona.

Stor kram och en massa pepp till alla viktkämpar där ute.

2 kommentarer:

Malin sa...

DU ÄR SÅ GRYMT DUKTIG!!!!!
Jag är verkligen glad för din skull och attans avundsjuk för min skull!!!
Var är min motivation?? Har du sett den? :D
Och vilket gulligt inlägg du skrev - jag är alldeles säker på att vi skulle trivas utmärkt i varandras sällskap :)
Massor med kramar till duktiga du

Anonym sa...

Härligt! Har ju också tänkt springa vårruset. Hade varit trevligt om vi kunde hållit till i samma stad. Men vem vet du kanske blir helt såld och så möts vi upp på Tjejmilen i Sthlm!
Träna på!
Kram