söndag 27 juli 2008

Resten av sommarsemestern

Hemma igen efter en helt fantastisk vecka i Kungshamn.

De sista dagarna bestog av helt fantastiskt väder och det är också anledningen att jag inte var lika flitig i mitt bloggande.

Två hela dagar i solen - underbar avslutning på semestern.

Vi hann också med ett besök hos min kära systerson och hans familj med grillning.










T.v Aisha, Jozephine och Robin.
T.h Tuna och Vilgoth

På fredagen kom Jinns mamma på besök. Det blev både en stund på stranden, en liten stund hemma med en god skaldjursförrätt och sedan middag i Smögen.



T.v Marie och Jinn utanför vår lilla lägenhet. Jinn korkar upp det mousserande
T.h Jinn och jag på Smögenbryggan

1 kommentarer:

Helen sa...

vilken fin bild på dig å Jinn... å vilka fina naglar.. hur gör man för att få dom vita däruppe.. jag är en nagelbitare and I HATE IT.. men om jag skulle lyckas spara ut dom hur får man dom så där fina?? kram