onsdag 14 januari 2009

13 dagar avklarade - 351 kvar

Jepp, det är dagens sanning. Jag har 351 godisfria dagar kvar och idag känns det bara sådär kul... Jag har ju bestämt mig för att inte äta godis under 2009 och vissa dagar tycker att jag det var ett mindre lyckat beslut att ta. Såsom idag...
Men å andra sidan så slog det mig också att detta är min 13:e dag med GI. Och det innebär i sin tur att nu är det snart vägdag och det är ju sjukt kul! Jag är så spänd på hur det gått.
Veckans resultat i Rivstart 2009 börjar också trilla in och det ser bra ut. Bara det peppar !
Nu har jag precis gjort de dagliga kvällsrutinerna, laddat kaffebryggaren, satt fram tallrik och äggkopp till frukost och plockat fram kläderna till imorgon. Precis som jag gjorde igår, och i förrgår och precis som jag kommer att göra imorgon. Snacka om att man är tillbaka i vardagstristessen.
Kram och pepp allihop. Kör hårt nu!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt resultat denna vecka blev ett minus, dock inte så stort, -0,6 kg. Alltså 82,3 kg. Väntar med spänning på ditt vägningsresultat =)

Anonym sa...

Tycker du så mycket om godis (stackare) det är ju det lättaste tycker jag.
Hoppas deppet är övergående, du är ju världens bästa RIVSTART ledare.
Ge inte så mycket till oss så du däckar själv bara.
JÄTTEKRAM OCH TACK FÖR ATT DU FINNS

Anonym sa...

Rivstart:
-3,1 kg vecka 2

Anonym sa...

spännande med vägningen :)

Anonym sa...

Tycker du är superduktig som klarar det.
Själv skulle jag nog deppa ihop bara av vetskapen att jag inte får äta..
kram kram

Anonym sa...

Minus ytterligare 2 kg förra veckan. (Låter nästan för bra för att vara sant, men det är det, trots pizza och en bulge-dag då jag åt allt jag såg mer eller mindre.) Så totalt ligger jag på -4kg nu! =)

Anonym sa...

Kanonbra tjejen!
Det är ett starkt beslut att ta verkligen, jag önskar jag kunde göra något lika stort och drastiskt men jag vet inte.
Får försöka börja med en vecka och sen utöka till en månad och kanske kanske blir det några månader.
Vi får se.

Heja heja!
Kram och massa pepp från mig.