fredag 6 februari 2009

Dagens resultat på vågen

-0,2 idag och jag är tillbaka där jag var för två veckor sedan. Det är definitivt på rätt håll och jag är sååå glad att jag inte gick över 70. Men visst e det konstigt att jag nästan var mer glad över förra veckans "bara" +0,2 än denna veckans "bara" -0,2! Hjärnan är inte logisk alla gånger, det skall man inte skylla den för. Nåväl, det ger energi inför nästa vecka i alla fall. Träning är receptet. Daglig träning på gymmet kommer det att bli.

Men innan dess skall vi till goda vänner i Halmstad i helgen och då blir det faktiskt lite syndande, nämligen kycklingvingar på Harrys. Har inte ätit det på dryga 2 år och som jag har längtat. Tillsammans skall vi också titta på första deltävlingen i Melodifestivalen. För nu drar det igång. Den bästa tiden på året och viktdagboken kommer att få lämna plats för diverse mer eller mindre kvalificerade spekulationer och gissningar från min sida kring bidragen. Redan om en liten stund kommer den första då jag just nu sitter och lyssnar in mig på 1 minutersversionerna av morgondagens bidrag som finns på svt.se. Sen blir det Let´s dance och fruktsallad för hela slanten. Hejja Laila, Magnus och Morgan!

Kram och pepp på er alla.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis =) Hjärnan är knepig ibland..

MissyElliot sa...

Ett minus är alltid ett minus!

(Hade tagit tillbaka de där 0,3 jag gick upp och i fredags visade vågen -0,3 för denna veckan. Det får duga...
;-)
Ha en härlig lördagskväll
kramiz

ulrika sa...

Grattis!
Minus är så härligt :o)
KRAM!

Anonym sa...

Vad kul med ett minus, grattis!!! kram

Helen sa...

men det var väl ett bra minus.. allt minus är bra.. kämpa på.. det blev helgalet för mig denna vecka åsså... du kan nog ta bort mig från listan så återkommer jag med ny vikt... igen.. suck å förhoppningsvis ett minus från nya vikten nästa fredag.. suck suck suck..
kram kram å hoppas ni haft en urskoj kväll..

Anonym sa...

Vet hur det där kycklingvingarna på harrys i Halmstad smakar och de är helt ljuvliga... så det ärinte så svårt att längta efter dem... Ibland har jag till ochmed märktatt det kan löna att synda lite... kroppen börjar arbeta på ett nytt sätt och tar lite extra tag.!
Lotta