onsdag 25 februari 2009

Lägesrapport

Dagen efter den stora dagen!
Min kära sambo ligger sjuk här hemma, ont i halsen! Stackare!
Dagen på arbetet har flytit på felfritt och jag har varit nyttig ända fram till jag kom hem, nu har det slunkit ner lite glass bland annat!

Till min kollega J som jag nämnde i mitt inlägg igår och som kommentaret mitt inlägg och som jag även pratat med idag vill jag säga följande:
Att du frågar mig varför jag inte rapporterar mitt matintag lika flitigt som tidigare är i allra högsta grad en peppning för mig! Kanske den bästa peppningen av alla. Att jag överhuvudtaget startade bloggen från början berodde just på att jag ville ha ögonen på mig och vara lite bevakad. Jag har med glädje sett mina läsare följa mig och peppa mig i motång och medgång under dessa år och att nu ha en läsare som följer mig inte bara via nätet utan även IRL (in real life) som det så vackert heter, är bara en ännu större peppning. Tack för det! Nu måste jag ju verkligen ta mig i kragen!

På måndag är det dags igen! Följer ni med mig?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Klart jag hänger på en månad till :) Ju fler vi är desto lättare blir det. Kram och pepp

Anonym sa...

Klart man följer med!!
Tycker du är jätteduktig fast du har pausat lite, du tar ju hand om alla oss andra!
kram

Anonym sa...

SJÄLVKLART!

Anonym sa...

Snubblade in hos dig via Bloggtoppen. Låter intressant detta!

/Änglahår

Anonym sa...

DAGENS VIKT: 112,3 KG -1,9 kg denna veckan
Nu när jag känt mej osund och lat, inte tränat inte cyklat?

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Jajjemän! Jag börjar en intensivkurs på söndag! Under fem veckor ska formen trimmas!

Kram!

Ps: Besök gärna vår nya blogg: 24stil.blogspot.com

yllet sa...

jag kämpar på så sakteliga här hemma och denna veckas resultat är -0,7!
PEPP och kram!!

ulrika sa...

Självklart.
Dock har jag gått upp den här veckan, plus 1,1 kg vilket gör att jag hamnar på 94.4 kg och bara minskat 1,8 kg totalt men jag får köra så gott jag kan i mars.
Jag är osäker på om jag hinner i mål men oavsett så är jag med :o)
KRAM